söndag 6 mars 2011

Dag 64

Det var igår, jag vet, men igår fick jag spendera på toaletten tillsammans med lilla fröken C som passade på att kräkas precis innan Andra chansen började… Hon sov gott och vaknade när jag kom och la mig hos henne på madrassen, sen höll hon mig vaken några timmar till med lite småprat och annat. Kan tillägga att jag INTE var pigg imorse och när jag väl släpade mig upp runt 10-snåret så insåg jag att jag missat starten på Vasaloppet… *sucka* Hon hade 39.7 när vi klev upp och har varit lite spak idag, men äter bra och somnade i soffan framför Djursjukhuset (det gjorde lillebror med). Imorrn ser hon fram emot att få spendera lite tid SJÄLV med farmor!

Nåväl. Vi vägde oss igår. Jag har lämnat 0,1 kg bakom mig och det kändes skönt med ett minus för en gångs skull! Johan däremot har fuskat hej vilt hela veckan och plussade 0,9 kg! Men idag kunde jag inte motstå pinnbrödet när vi var ute och grillade, och jag vet att det kommer att straffa sig… På tisdag är det dessutom fettisdag och då bara MÅSTE man äta en semla, eller hur! ;)

Imorrn börjar sportlovet och jag jobbar bara två dagar den veckan, sen får även jag vara ledig! SKÖÖÖÖÖNT!

Inga kommentarer: