lördag 5 februari 2011

Dag 36

Det börjar bli svår att räkna känner jag… Kan bero på att hjärnan har kafferep just nu…

Invägning efter dagens kalasande. Johan +0,2 (han har fuskat med firande på jobbet) Anna –0,3. Jag har tappat 3,5 kg på dessa 36 dagar och känner mig nöjd med att det inte går alltför fort. Dock måste jag ta tag i träningen nån dag… Inte idag. Är lite trött efter gårdagens hämtning av min man i Laxbacken södra, jag menar Umeå… Sen bar det av till Laxbacken södra igen imorse eftersom det skulle köpas present till kalaset senare på dagen.

Kalaset med stort K var det som Alice ordnade med sin klasskompis Emma. Vi hyrde simhallen och bjöd barnen på bad, korv och godis. Det var lyckat! Alla var glada och nöjda! Men till nästa gång ska vi köpa mera korvbröd. Korven räckte precis… Nu är vi sådär lagom trötta och behöver nog ladda batterierna med lite kaffe innan Melodifestivalen sätter igång. Återkommer senare under kvällen med en resumé…

Inga kommentarer: