söndag 4 juli 2010

Denna värme del 2

Ingen lättnad i sikte vad gäller värme och solsken. Inte för att jag klagar, för nu blåser det i alla fall, men hur varmt kan det bli? Är det tillåtet? C har bott i poolen idag och O har varit finklädd på kalas. Han och 8 tjejer. OCH varma kläder. Han var lättad över att få komma hem. Det första han sa när han vaknade var: Idag ska jag på kalas mamma!! Goa killen!
Vi har idag haft manikyr och pedikyr i trädgården. C har gula, rosa, lila och orangea naglar. Jag valde lila.

Inatt drömde jag att vi skulle åka tidigt imorgon bitti och att det var viktigt att vi packade allt ikväll, så jag vaknade av att jag planerade hur jag skulle hinna allt. Sen insåg jag att vi faktiskt har semester och åker när vi är klara, oavsett vad klockan är. Tycker dock fortfarande att sängen är för hård... Har dessutom fått ont i handleden... Bara skit med gammkroppen, men det bli säkert bättre framöver.

Har köpt mig nya springskor, så nu är det bara att fara ut och springa. Dom är josa...

Nu ska vi förbereda dagens middag. Varma mackor. MUMS!! Ingen är särskilt hungrig nu när det är så baskat varmt.

Inga kommentarer: