lördag 6 februari 2010

Meodifestivalen del 1

Ö-vik visar upp sig från sin bästa sida och ser till att karusellen får en bra start. Startfältet var väl sisådär... Kan väl inte säga att nån egentligen föll mig på läppen, men de två som gick till finalen var väntade: Ola - Unstoppable och Salem al Fakir - Keep on walking. Till andra chansen gick Jessica Andersson och Pain of Salvation.

Så långt allt väl, men VAR I HELA FRIDEN har dom fått idén till de tre så kallade programledarna?!!! Dom måste ha supit till ordentligt innan dom till sist bestämde sig... Måns må väl va ändå, hans skämt kändes liiiite naturligare än Christines (trots att hon ska vara komikern). Och Dolph... Ja, vad säger man? Jag lämnar ingen kommentar om hans insatser idag för det vore väl inte rättvist antar jag...
Den här veckans deltävlings mellansnack kändes som det nervösaste på länge. Kanske blir det bättre vad det lider, men jag tvivlar...
Vår vana trogen ringde vi inte och röstade. Vi åt snacks och skrattade! Oscar kom med kvällens skämt. Han tittade på mig och sa "Mamma kan du se mig?" Ja svarar jag. Så blundar han och säger "Kan du se mig nu?" Ja sa jag. Det kan jag. Bara för att du blundar så blir du inte osynlig. Då springer han ut i hallen och ställer sig bakom väggen och säger "Mamma, kan du se mig nu då?" Klart jag inte kunde! Han är kul han!
Ser fram emot nästa deltävling. Får se om vi kan toppa denna veckas snacks!

Inga kommentarer: