tisdag 31 december 2013

Dagens bild nr 365

Jag klarade det! En bild varje dag i ett år! Det gick! Det är väl nu jag ska sammanfatta året, men bilder och text får tala för sig själva. Nästa års utmaning handlar om kost och träning. Innan året är slut skall 13 kg ha försvunnit från denna kropp. Förhoppningsvis omvandlade till muskler!
Nu drar vi strax iväg på nyårsfirande tillsammans med goda vänner. Vänner som det känns bra att avsluta det gamla och påbörja det nya tillsammans med. Kärlek!
Vad gäller bloggande blir det nog nån sorts utmaning, men jag har inte bestämt vilken ännu...
Önskar er alla ett gott slut på 2013 och ett gott nytt 2014! Må lyckan vara med er! Hoppas att ni hittar er själva och meningen med allt såsom jag har gjort! Här är bilden på min fina familj som jag älskar mer än livet själv!
Over and out!
Chip

Inga kommentarer: