torsdag 5 september 2013

Dagens bild nr 248

Relativt lugn dag! Lite övertid. Snabb middag och sen iväg med Cajsa och mig själv på träning. Kändes väl sådär att vara tillbaka på jobbet 40 minuter efter jag lämnat det... 22 minuter i bra tempo på crosstrainern. Kände att jag hade ork kvar och äntrade löpbandet. Tyckte att jag hade sprungit jättelänge, men displayen visade 2.38 minuter. Sucka. Klev av och gjorde 30 situps och sträckte ut mina stela muskler istället.
Hämta Cajsa från träningen och fick en lång och bra pratstund med den finaste vän man kan få! Tack för det Linda! Sen hem och fortsätta med mina fritidsintressen: dammsuga, läsa läxor, tömma och fylla diskmaskinen och tvättmaskinen, mata torktumlaren som alltid är hungrig, vika tvätt, städa toan, packa bort ren tvätt, ta en dusch, natta barn och tre timmar efter hemkomsten slappa i soffan. Kommer antagligen att somna alldeles snart...
Men jag är nöjd med resultatet! Nu får främmen komma imorrn!
Chip

Inga kommentarer: