tisdag 12 juni 2012

Det blommar i min trädgård!

Det är så underbart att se hur allt plötsligt får liv och färg igen efter den långa vinter som varit! Så här ser det ut just nu!

 Mina äppelträd börjar snart blomma!

 Häggen står i blom! (och är full av löss...)


 Även gräset skiftar i lila!
 Mitt ibland ogräset kan man ana massor av vita smultronblommor! *mums*
Gula och fina lyser de i den nya rabatten!

 Så här fin blev den nya rabatten!
Min häggmispel blommar vackert!
I skogen har jag fått en häggmispelhäck från några kasserade grenar!
Även bland ogräset sträcker sig de vackra blommorna mot solen!

Humlen har börjat klättra så fin!

Är det inte vackert! Har gått omkring och njutit av allt det fina och gläds över att det verkar vilja komma mera bara värmen infinner sig! Snart är det sommarlov!

Inga kommentarer: