lördag 2 juli 2011

Dag 183

Nu har semestern pågått i en vecka och jag har varit dyngförkyld hela veckan… Min ambition var att köra stenhårt med LCHF under semestern och lyckas deffa ner 3 kg till innan jobbet börjar om. Det har slarvats en hel del under våren och det är inte ok eftersom man blir så in i skogen trött och seg när man fuskar. Dock har det varit en supervarm vecka, så totalt två glassar har slunkit ner, men jag har ändå hållit en god profil tycker jag.

Dagens invägning: Anna –0,8 kg på två veckor! Bara 3 hg kvar till första delmålet! Johan +0,5 kg på två veckor och han har typ 3 kg kvar till delmål nr. 2. Jag tangerade mitt bottenrekord idag, så nu får jag fortsätta på den inslagna vägen. Dock var det liiiite svårt att motstå frestelsen att smaka av sonens sockervadd idag på Wheels… Men jag klarade mig! Skulle tro att kroppen säckat ihop om jag tagit en stor bit!

Wheels ja… För mig var det världspremiär att besöka denna händelse. Kan säga att det inte var särskilt frestande efter att ha spenderat dagen stående på en auktion. Men guuuud va många fina bilar det finns! Jag såg flera som jag skulle kunna tänka mig att ta med hem! Jag har nästan lovat Johan att köpa en gammbil och fixa till, men bara nästan… Vill ju att han spenderar lite tid med mig och barnen också i vinter!

Inga kommentarer: