tisdag 24 november 2009

Lycka är en ny soffa!

Japp, ni läste rätt! Jag har en ny soffa i vardagsrummet! En stooor grå med kuddar och divan! Skyndade mig att homestyla med mina två nyinköpta fleeceplädar och tro det eller ej, det blev ett enastående resultat! Dessutom är den skön att sitta i! Det följer med en bricka att sätta på armstödet så att man slipper luta sig fram för att ta sin mugg med te! Himmelriket har kommit till mitt vardagsrum!
Nu ska jag fortsätta njuta av min soffa innan det är dags att packa väskan för en tvådagars kurs i Skellefteå!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vill ju se en bild!! =)

piDDa sa...

Håller med föregående, en eller två bilder, Du på soffan i tiger outfit med Johan sittandes på divanen masserande dina fötter ;)

Anna sa...

KOmmer du och tar bliden då eller?!

piDDa sa...

Ja nu när du säger det så ^^

(vill minnas att ni hade stativ till er fina kamera? om inte så har ni ju ivf Bullens Pilsnerkorv bukrar som kan agera stativ för ett ögonblick)

:-P