söndag 18 oktober 2009

Ny vecka

Den här veckan har jag varit hemma med sjuka barn och själv haft fruktansvärt ont i ryggen. Nu känns det bättre eftersom Östen fixade till den åt mig i fredags.
Var på Garaget i går. Trevligt, men jag hade lika gärna kunnat vara hemma och vara utan det tunga huvudet, bakismagen och den fruktansvärda andedräkten idag... Har iofs gjort nåt idag som jag inte gjort sen vi bodde på Sofiehem på 90-talet. Jag har legat bakis i soffan, ensam hemma och sett på film! En film som JAG ville se, med den ljudvolym JAG önskade! Hade gärna sett en film till men började längta efter barnen, så jag hämtade dem istället. Det var bara Oscar som ville följa mig hem. De andra två ville stanna kvar...

Imorgon har jag tänkt jobba! Det känns riktigt kul och jag känner entusiasmen och inspirationen komma smygande!!
Dags att lägga barnen och se den sista filmen...

2 kommentarer:

Annica sa...

Jag som trodde att det bara var jag som var bakis.

Anna sa...

Ha ha ha... In your dreams!