onsdag 23 september 2009

Wii!!!

Så har det äntligen hänt! Jag har fått min Wii-bräda!!! Min älskade make såg till att det blev verklighet! Tack vännen!
Såååå. Det betyder att mitt nya liv börjar nu. Eller sen. Eller nu. Eller imorrn. Fast egentligen började det igår när brädan gjorde entré i vårt röriga vardagsrum. Idag har jag inte fått så många minuter på den. 2 för att vara exakt. Men tillsammans samlade barnen ihop 44 minuter! (Varav 2 var mina...) Dom tycker att den är störtkul! Fast Oscar var lite besviken på att han inte kunde hoppa backhoppning... Men när han väl kom på att man måste flytta tyngden mellan fötterna så gick det bättre. Men Cajsas stil när hon körde med rockringar var obetalbar!! Helt underbar! Snacka om att använda hela kroppen!

Om en sisådär 45 minuter så blir det ett litet balanspass tror jag bestämt, för då har barnen somnat och IDOL slutat...
Blid hämtad från nintendo.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pax att prova då vi kommer! =) Kram

Ulle sa...

Hehe! Nu måste vi ju planera för vår träff!! LÄNGTAR!!!!! Kram från Ulle som just blivit med häst igen :D