söndag 26 juli 2009

Jaha...

Så var huset tyst... Så här tyst har det inte varit på länge... Alla våra underbara vänner har åkt tillbaka till sitt och vi bara går omkring och saknar dom... Om inte vädret varit så dåligt hade vi kunnat bo på stranden, men det har pissat och regnat mest hela veckan. Men humöret har varit på topp!

Själv har jag spenderat fyra dagar på NUS. Var liiite tungt på lördag och söndag då jag inte kom isäng förrän långt efter midnatt... Idag har jag haft svårt att hålla upp ögonen. Gick och la mig i sängen och sov två timmar och sen middag bestående av kebab *mums* och sen jordgubbar och ogräsbekämpning. Det är fantastiskt vad fort ogräset växer när man inte är där för att övervaka det. Men det positiva är att jag hittade några blommor som jag inte visste att jag hade!!

Nu ska jag fortsätta sippa på mitt vita vin och sen är det dags att sova några timmar. Imorrn ska jag äntligen städa ur husvagnen!

Måste bara lägga in en bild på den fantastiska familjen Strömberg!

Inga kommentarer: