onsdag 29 juli 2009

Äntligen sol!

Har njutit av solen idag! Fast jag missade några timmar, men det gjorde så lite.. Var och gjorde en hudanalys. Otroligt intressant! Fick en rejäl kur för ansiktet och känner bara hur huden myser av allt det goda som den fick smaka av!
Har även haft trevligt middagssällskap i form av grannarna! God mat och roliga samtalsämnen. Blev så mätt att jag fick lägga mig en stund. Paltkoma är underskattat.
Fick även ett blommogram idag från våra underbara vänner familjerna Strömberg och Johansson! Tack snälla ni! Vi saknar er ännu mera nu än tidigare! Det är en hel evighet till nästa sommar...
Imorgon väntas mera sol och jag har lovat Cajsa att springa genom vattenspridaren om solen skiner. Hon sa: "Mamma, jag bryr mig inte om att vattnet är kallt!"

1 kommentar:

jenny sa...

Nä, det har vi ju märkt...att lilla Cajsa kavat inte bryr sig om att vattnet är kkkaallt...=) Kram