lördag 2 mars 2013

Dagens bild nr 61

Fy för böfvelen vilken skitdag! Först betala räkningar och inse att även denna månad blir en leva-på-luft-och-kärlek månad. Sen denna snö. Jag brukar gilla snö. Men efter att ha skottat bort en meterhög driva och efter 30 minuter måsta skotta bort en lika hög driva för att sen inse att man ändå inte tar sig upp med bilen för dubbdäcken biter inte på isen, svära, sanda, svära igen, dricka kaffe, skotta bort en ny driva och ändå inte ta sig upp tycker jag att man är värd ett glas vin (eller tre) och lite mys med älsklingen som spenderat dagen i Nordmaling, handboll.
Skål! Nu tänker jag försvinna i vindimman en stund innan Mello börjar. Gråtdimman har jag varit i hela dagen och känner att nu får det vara nog! Tack finaste mamma för att du gav mig mitt första skratt på länge! En KARL som kör fast och du skrattar! Jag asgarvar! Underbart! Love you!
Chip

Inga kommentarer: