tisdag 24 maj 2011

Telefonsförsäljare

Alltså, vad är det för fel på företagen som anlitar telefonförsäljare? Tror dom att man är gjord av pengar?! Jag vet att det inte är personen som ringer som ska få skit för att jag blir less, men det är svårt att artigt avböja när de sedan ifrågasätter varför man inte vill köpa ditten eller datten. Det ska väl dom skita i!
Idag ringde det från Aller media. Jättebra erbjudande, jag håller med, men jag är inte intresserad just nu. Dessutom vill jag spara mina pengar till semestern. Då undrar hon om 29 nummer är för mycket! Tja, hmm, få se... JA! Om jag inte är intresserad så är 1 nummer för mycket! Dessutom är det inte hon, utan JAG som ska bära dessa tidiningar till pappersåtervinningen, och de väger faktiskt en hel del!

Färdiggnällt!
Och nej, jag tog ingen prenumeration och ångrar mig INTE!

Inga kommentarer: