söndag 12 december 2010

Detta kök…

Men nu är det klart!! Bara klockan kommer upp på väggen så är allt färdigt! Taket och väggarna har fått ny färg. Golvlister och taklister sitter på plats! Jag är en mycket nöjd kvinna! Ska ta fram kameran och fota lite, men det får vänta tills min man har plockat bort ALLA byggrejjor… Sin vana trogen har han lämnat lite kvar…

Idag var det julavslutning för kyrkans barntimmar och kyrkskoj. Barnen spelade upp ett julspel med Josef, Maria, herdarna, de vise männen, ängeln Gabriel och en hel änglakör! De var jätteduktiga!! Sen åt vi korv, dansade ringdans och fick godis av tomten. Ja, barnen fick godis, jag fick vacker titta på…

Imorrn är det lucia. Jag har en lucia och en pepparkaksgubbe som nu ligger i sina sängar och sussar så gott. Själv ser jag fram emot att gå hem tidigare från jobbet… ;) Det är roligt att jobba, men nu vill jag ha jullov! Bara sju arbetsdagar kvar…

Inga kommentarer: