lördag 10 april 2010

Ny familjemedlem

Vi har fått en ny familjemedlem. Den heter Ingen. Ingen har en stor inverkan på barnens uppträdande och har nu fått en egen plats i huset. Personligen har jag aldrig träffat Ingen, men då denne Ingen ständigt beskylls för alla oegentligheter som pågår så har den då fått en plats i familjen. Ingen ställer till med samtliga bråk i huset och repor i bordet och spilld dryck i köket är Ingens förtjänst. Ingen tycker om oreda och drar gärna fram leksaker som Ingen inte heller plockar bort efter sig. Ingen nyps, bits och sparkas och säger allt som oftast fula saker. Ingen är ingen trevlig person. Men viktig! Om något bråk uppstår har Ingen startat bråket, men Alla har drabbats av det. Om något gått sönder så har Ingen haft sönder det. Alla är oskyldiga. Alla verkar vara en trevligare person att ha i huset istället för Ingen, men jag fick inte vara med och välja...
Ingen har härmed flyttat in och jag hoppas innerligt att Ingen blir en kortvarig gäst i vårt hus.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hujedamej så otrevlig den där Ingen verkar va!

Anonym sa...

Tyvärr så tror jag att INGEN blir en ganska långvarigt inneboende hos er men jag tror att den stärker syskonrelationen det är ju bra att inte behöva hänga ut någon i syskon gruppen
KRAM Kerstin