tisdag 26 maj 2009

Trädgården är som ny!

Igår var jag JÄTTEDUKTIG!! Jag rensade mina rabatter, lade till en fin kant av stenar med god hjälp av barnen, planterade ett träd, försökte mig på att plantera om en vildvuxen svartvinbärsbuske och lade nya plattor runt fontänen! Det kändes SÅ skönt när det var klart! Sen tog jag en promenad med Annica efter en god middag hos svärmor. Som tack hjälpte jag henne att möblera om lite i trädgården...
Idag däremot... Benen känns som bly. Humöret är lika grått som vädret. Gäspade mig igenom dagen. Satte en massa PPD för första gången! Gick bra efter lite pepptalk från lungmottagningen! Tack Karin!
Imorgon är en annan dag... A har fotbollsträning 17-18. Jag slutar 16.30. J jobbar. När är det tänkt att man ska äta middag? Antagligen blir det lite snabbt under träningen. Misstänker jag...
Nu, sova!

1 kommentar:

Jenny sa...

Fotbollsmorsan! =) Nice!!